Jump to content
Darros

The Last To Post Wins!

Recommended Posts

see, point proven

i don't think there are any wrpgs on any nintendo consoles if we're not counting the wizardry games and wizardry-likes on the snes

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Chen said:

i've played at least 5 more wrpgs than the average sf user :^(
well, at least the normie ones (oblivion, fallout new vegas, fallout 3, toddrim)

do i need to play grimoire to be a true big brain creative

i haven't even played that shit

if an incline cometh, but no one plays it, is it still le incline?

Share this post


Link to post
Share on other sites

>The game is live on the Steam Store now. Time to rest for a couple of minutes before going to work on my next game. I'm going to take a 30 minute break, get a Whopper and come back. I am thinking of some kind of Japanese romancing sim that takes place in a boarding school with girls who are disfigured but have great inner beauty. I actually wanted to start on that game in 1994 but I got sidetracked onto this Grimwhatchamacallit thingy.

Are visual novels and dating sims considered 'thal now?

Share this post


Link to post
Share on other sites

70 orbs and myrrh cockblocked me

i just want to taste hector's ostian pulse for myself ]:

Share this post


Link to post
Share on other sites

the entire conversation, as well as ones with the other enclave guy and sergeant is pretty funny

Edited by Edgelord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funny thing, since Fallout has mutated animals and psyckers (psychic people, basically)... that unicorn actually doesn't look that out of place. The first game had mutated sapeint racoons, come on! They were cut, but still mentioned in The Glow.

Which reminds me, I still need to play Fallout 2. STill want to finish the first one. Gotta have that chronological progression...

Edited by Acacia Sgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, I mention chronologically but I've actually finished New Vegas first... first one I owned, even...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just played through the entire series back to back and I gotta say

Fallout 1 > New Vegas > Fallout 2 > Shit straight from my ass > the rest

Fallout 1 had captured fucking gold and it could've become a really good series, but boy did they fuck it over with memes and stupid bullshit. They dialed it back considerably in New Vegas.
Fallout 3 and Fallout 4's lore breaking bullshit is on par with Ultima IX in terms of just how fucking stupid everything in it is, makes me remember why I fucking hated Bethesda. Stupid motherfuckers could've patched up so many holes in their stupid illogical bullshit borderlands-tier meme games by just looking at the timeline of the previous games, but they don't give a shit. Fuck them and their crap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

that feel when you can't make the speech check so you mass murder everyone

Well, it ain't always a bad thing...

Edited by Acacia Sgt

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Chen said:

I just played through the entire series back to back and I gotta say

Fallout 1 > New Vegas > Fallout 2 > Shit straight from my ass > the rest

Fallout 1 had captured fucking gold and it could've become a really good series, but boy did they fuck it over with memes and stupid bullshit. They dialed it back considerably in New Vegas.
Fallout 3 and Fallout 4's lore breaking bullshit is on par with Ultima IX in terms of just how fucking stupid everything in it is, makes me remember why I fucking hated Bethesda. Stupid motherfuckers could've patched up so many holes in their stupid illogical bullshit borderlands-tier meme games by just looking at the timeline of the previous games, but they don't give a shit. Fuck them and their crap.

he clearly hasn't seen "Fallout 3 is better than you think"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...