Jump to content
N7隊長ジョン

Hello, Hi, Hey: I'm $$$ richh

Recommended Posts

Guess who's back? For like five minutes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

do people not understand that earphones mean "don't talk to me"

lolno

that doesnt sound violent

that sounds tasty

mm beef

goddamn it tristian

True it does.

Kim Il-Sung?

that made me laugh irl ngl

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am the only one who never finished Conquest? And not because of it being hard?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am the only one who never finished Conquest? And not because of it being hard?

i never finished it

because it was too hard for me

Share this post


Link to post
Share on other sites

i never finished it

because it was too hard for me

I never did because I love the Hoshidan siblings too much.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i finished all paths

because i played on vn mode

and even if i didn't, i'd still finish all paths

nohr and valla ftw

Edited by Cirno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I only recently finished Revelation finally

Took way too long

I haven't finished it yet. I'm waiting to have money for the cool classes dlcs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I only recently finished Revelation finally

Took way too long

I have to admit I got pretty burned out on the last few chapters of Revelations.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have to admit I got pretty burned out on the last few chapters of Revelations.

It repeatedly burned me out throughout the playthrough, hence my long breaks

I guess that happens when you play three FEs in a row

Share this post


Link to post
Share on other sites

After playing through Birthright I came to the conclusion that I do not give a single hoot about any of the Hoshidan characters, apart from Tsubaki. Tsubaki's cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

After playing through Birthright I came to the conclusion that I do not give a single hoot about any of the Hoshidan characters, apart from Tsubaki. Tsubaki's cool.

To each their own. But yeah Tsubaki is cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To each their own. But yeah Tsubaki is cool.

It also helps that he is the most attractive man alive!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Everyone's talking about how they finished FE14 and I'm over here like: "I still gotta wait for those 230-100 V transformers to arrive in the mail before I can start FE10. ∠( ᐛ 」∠)_"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Everyone's talking about how they finished FE14 and I'm over here like: "I still gotta wait for those 230-100 V transformers to arrive in the mail before I can start FE10. ∠( ᐛ 」∠)_"

The stories don't have much to do with each other so why not just pick up any game and play it regardless of chronological order

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binging FMA Brotherhood has royally fucked up my sleep schedule lmao

Remember people, binge responsibly

its okay fma is pretty addicting

oh god that's even worse

But at least medication makes them go away for you? I hope >w> I'm gonna go see if my doctor can give me something stronger for the migraines + nausea.

but thanks

yeah, but sometimes they give rebound headaches so i have to use them wisely :u

plus my stomach's been hell lately so medicine is something i've been having to rarely take

Share this post


Link to post
Share on other sites

After playing through Birthright I came to the conclusion that I do not give a single hoot about any of the Hoshidan characters, apart from Tsubaki. Tsubaki's cool.

i felt the same, but about nohr tbh :u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg I almost totally forgot.

I now am in the possession of my bother's 3DS and I could try to ask him what games other than those from the e-shop he has

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...